Японци харесаха българка за лице на голф туризма на световно изложение в Анталия
18 ноември, 2011 00:11Японци харесаха Йовка Страшилова, зам.-директор „Маркетинг и продажби” в Албена АД, за рекламно лице на голф туризма по време на международното изложение IGTM в Анталия тази седмица. Туроператорите от Страната на изгряващото слънце избраха българката за фотосесия и я облякоха в кимоно. Японски репортери и оператори снимаха чаровната мениджърка за списание “Golf Travel” и други издания и клипове.
За пръв път представител на „Албена” АД участва в най-голямото изложение за голф туризъм в света, съобщават от компанията. По време на изложение България получи наградата за "Неоткрита туристическа дестинация" за 2012 г. на Международната асоциация на голф туроператорите (IAGTO). На изложението се събраха повече от 1400 представители на голф индустрията от 67 страни. Това е най-значимото събитие за професионалисти в бранша за годината.
Световното изложение за голф туризъм в Турция се проведе за 14-и път. Участваха 350 специализирани туроператори, чиято дейност отразяват 140 международни медии. България се представи със самостоятелен щанд, на който бяха представени шест голф игрища и два голф туроператора.
Американците водят след първия ден на Presidents Cup17 ноември, 2011 |
САЩ продължава да води, но не благодарение на Уудс18 ноември, 2011 |