Golfing World с филм за България като атрактивна туристическа дестинация
18 октомври, 2010 16:10България като атрактивна голф и туристическа дестинация е темата на специалното предаване на известния продуцент на филми за голфа по света Глен Мичъл. Предаването се излъчва от тази седмица по телевизионните и сателитни канала в над 34 водещи за туризма ни държави. Авиокомпаниите British Airways, Virgin и Lufthansa вече излъчват предаването по време на полетите си. Програмата, за която е направен филмът, е Golfing World, част от IMG Media, a съкратената версия се излъчва по специализирания Golf Channel.
Предаването е част от маркетинговата стратегия на Българската голф асоциация за развитието на България като водеща голф дестинация в Европа. Популяризирането на голфа, както и инвестициите в този спорт в България, са изцяло частни. Това е един от малкото официално признати от Международния олимпийски комитет спортове в България, който се финансира изцяло от частния сектор, без никаква държавна подкрепа. Въпреки че не е част от официалната маркетингова стратегия на държавата, международните медии проявяват сериозен интерес. Телевизии като CNN, BBC и IMG Media вече популяризират България като първокласна голф дестинация.
Александър Евтимов спечели шестия Volvo Masters Amateur18 октомври, 2010 |
След осем години чакане Медиейт спечели в US Tour18 октомври, 2010 |